09 February 2010

Keje Lagi

Keje yang tersedia ni pun aku dah sibuk, apatah lagi nak siapkan keje2 lain.. Nampaknya mcm kena tolak beberapa keje yang bukan core utk aku.
Aku lebih suka dengan profesyen sebagai tenaga pengajar berbanding dengan kerjaya-kerjaya lain. Bukan apa, kalau x mampu dikendong, lebih baik serahkan kepada tuannya kembali, kan???
Nak-nak lagi aku yang tengah x sihat ni..aduii, nak mengadap komputer pun sesuatu yang menyiksakan. Berdenyut-denyut!! Fuhh....!! Mmg best.

2 comments:

  1. huhu. betul2. nanti kalo buat semua, org laen x de keje pulak. hehe. ;p

    ReplyDelete